Vispārīgie noteikumi
1. Vispārēja vienošanās
1.1 SIA GG TRADE (turpmāk tekstā "Karogu Veikals"), reģistrācijas numurs 40103480563, ar juridisko adresi Miera iela 105, LV-1013, nodrošina tīmekļa lapas karoguveikals.lv (turpmāk tekstā "Mājas lapa") saturu un pakalpojumus saskaņā ar šeit izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem. Šie noteikumi aptver preču piegādi, atgriešanu un citus aspektus, kā arī mūsu uzņēmuma darbības politiku, kas detalizēti aprakstīta Mājas lapā. Noteikumi ietver arī informāciju par mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Piekļūstot vai izmantojot Mājas lapu, Jūs apliecināt, ka esat izlasījuši, sapratuši un piekrītat ievērot šos noteikumus bez ierobežojumiem vai nosacījumiem.
1.2 Mēs paturam tiesības jebkurā brīdī mainīt šos Lietošanas noteikumus. Lai nodrošinātu, ka esat informēti par jebkādām izmaiņām, iesakām regulāri pārskatīt šo sadaļu.
1.3 Pirkumi, kas veikti, izmantojot mūsu Mājas lapu, tiek uzskatīti par Distances līgumu. Šie līgumi ir pakļauti attiecīgajiem tiesību aktiem, tostarp Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, kā arī Latvijas Republikas likumam "Patērētāju tiesību aizsardzības likums" un Ministru Kabineta noteikumiem par distances līgumiem.
2. Privātums
2.1. Reģistrācijas datu apstrāde notiks ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma prasības un Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) nosacījumus. Mēs esam apņēmušies nodrošināt augstāko datu aizsardzības un privātuma standartu.
2.2. Jūsu sniegtā informācija netiks nodota trešajām personām vai izmantota citādi, bez Jūsu skaidras piekrišanas. Mēs stingri ievērojam personas datu konfidencialitāti un apstrādājam tos tikai nolūkos, par kuriem tie tika sniegti.
2.3. Reģistrācijas procesā no Jums netiks prasīta nevajadzīga vai pārmērīga informācija; mēs lūgsim tikai tos datus, kas ir nepieciešami pirkuma apmaksai un piegādes pavaddokumentu noformēšanai. Patērētājs piekrīt personas datu apstrādei saskaņā ar GDPR.
2.4. Kā Jūsu klientu datu pārzinis, mēs uzņemamies pilnu atbildību par šo datu drošību un pareizu apstrādi. Mūsu uzņēmums ir atbildīgs par klientu datu vākšanu, apstrādi un aizsardzību.
2.5. GDPR piemērojamība: Ja mūsu uzņēmums piedāvā preces vai pakalpojumus Eiropas Savienības teritorijā, neatkarīgi no mūsu fiziskās atrašanās vietas, GDPR var būt spēkā attiecībā uz mūsu darbībām.
2.6. Mēs apņemamies regulāri pārskatīt un atjaunināt mūsu prakses, lai nodrošinātu atbilstību GDPR un citiem attiecīgajiem datu aizsardzības likumiem un regulām, garantējot augstāko datu aizsardzības līmeni mūsu klientiem.
3. Informācijas precizitāte
3.1. Sniedzot Mājas lapā pieejamo produktu aprakstu, mēs cenšamies būt cik iespējams precīzi. Mēs saprotam, ka precīza un aktuāla informācija ir svarīga mūsu klientiem, tāpēc regulāri atjauninām produktu informāciju, tostarp aprakstus, svaru un citas specifikācijas.
3.2. Lai gan mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka visa informācija Mājas lapā ir aktuāla, dažreiz var rasties nelielas atšķirības vai kavēšanās informācijas atjaunināšanā. Aicinām klientus, ja ir šaubas vai nepieciešama sīkāka informācija, sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
3.3. Ja kāds produkts ir piedzīvojis būtiskas izmaiņas (piemēram, ja ir mainījies produkta svars, izmēri, sastāvs vai citas būtiskas īpašības), mēs centīsimies šo informāciju izcelt produkta aprakstā vai īpašā informācijas sadaļā, lai klienti būtu pilnībā informēti pirms pirkuma veikšanas.
3.4. Mēs apņemamies uzturēt augstu informācijas kvalitātes standartu, bet atgādinām, ka produkta apraksti un attēli ir orientējoši un var atšķirties no faktiskā produkta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mājas lapā redzamie attēli ir tikai ilustratīvi un paredzēti sniegt vispārīgu izpratni par produkta izskatu, krāsu un formu, un ne vienmēr precīzi atspoguļo katru detaļu vai krāsu gammu.
4. Preču cenas
4.1. Visas preču cenas mūsu Mājas lapā ir norādītas ar PVN. Mēs cenšamies nodrošināt, ka cenas ir skaidri un precīzi norādītas, taču pievērsiet uzmanību, ka piegādes izmaksas nav iekļautas cenā un tās tiks aprēķinātas atsevišķi pirkuma procesā.
4.2. Lai nodrošinātu labāko iespējamo piedāvājumu, cenas un preču pieejamība var mainīties. Mēs apņemamies, ja vien iespējams, informēt klientus par būtiskām cenām izmaiņām. Ja preces cena atšķiras no Mājas lapā norādītās cenas, mēs nekavējoties sazināsimies ar Jums, lai informētu par izmaiņām un vienotos par turpmāko rīcību. Ja mēs nevaram sazināties, pasūtījums tiks anulēts, un Jūs varēsiet to atkārtoti veikt ar aktualizētu cenu.
4.3. Par precēm var norēķināties, izmantojot bankas pārskaitījumu vai maksājumu karti. Mēs sniedzam vairākas maksājumu iespējas, lai atvieglotu Jūsu pieredzi. Norēķinu metodes var atšķirties atkarībā no izvēlētā piegādes veida un Jūsu atrašanās vietas.
4.4. Mēs centīsimies nodrošināt, ka visi maksājumi ir droši un konfidenciāli, izmantojot pašreizējās labākās prakses un tehnoloģijas.
5. Preču piegāde
5.1. Mēs piedāvājam preču piegādi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Mūsu mērķis ir nodrošināt ātru un uzticamu piegādes servisu mūsu klientiem visās trijās valstīs.
5.2. Piegādes maksa un piegādes termiņi atšķiras atkarībā no izvēlētā piegādes veida un galamērķa. Mēs cenšamies piedāvāt elastīgas piegādes iespējas, lai apmierinātu dažādas klientu vajadzības. Sīkāku informāciju par piegādes iespējām, izmaksām un termiņiem skatiet sadaļā "Piegāde un Apmaksa".
5.3. Detalizētu informāciju par mūsu piegādes politiku, ieskaitot speciālus nosacījumus, piegādes izsekošanu un jautājumus, kas saistīti ar piegādes aizkavēšanos vai problēmām, var atrast sadaļā "Piegādes nosacījumi". Šī sadaļa sniedz plašāku skatījumu uz mūsu piegādes procedūrām un palīdz klientiem saprast, ko gaidīt no mūsu piegādes pakalpojuma.
5.4. Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt, ka Jūsu pasūtījums tiek piegādāts laicīgi un labā stāvoklī. Ja rodas jebkādas problēmas vai kavēšanās, mūsu klientu apkalpošanas komanda ir gatava palīdzēt un nodrošināt vislabāko iespējamo risinājumu.
6. Preču atgriešana
6.1. Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža un atgriezt preci, ja līgums noslēgts ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietas vai ar distances līguma starpniecību.
6.2. Mēs nodrošinām, ka atkāpšanās process no distances līguma ir vienkāršs un saprotams. Lai pieteiktu preces atgriešanu, patērētājiem ir jānosūta rakstveida atteikums brīvā formā uz mūsu e-pasta adresi: veikals@karoguveikals.lv. Lai gan mēs piedāvājam standarta atteikuma veidlapu, kas atvieglo procesu, patērētāji ir brīvi izvēlēties savu formulējumu, lai izteiktu vēlmi atkāpties no līguma, ņemot vērā, ka sūtījums ir jānosūta septiņu dienu laikā pēc rakstveida atteikuma iesniegšanas.
6.3. Pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas patērētājam ir jāatdod prece mums septiņu dienu laikā. Detalizētu informāciju par preču atgriešanas kārtību, tostarp par atteikuma veidlapu un atgriešanas procesu, var atrast mūsu Mājas lapas sadaļā "Preču atgriešanas kārtība".
6.4. Atgriešanas procesu padarīsim pēc iespējas vienkāršāku, izmantojot mūsu partnera Omniva moderno un ērto atgriešanas sistēmu, pieejamu vietnē atgriesana.omniva.lv.
Iekļaujot šo informāciju, klienti iegūst pilnīgu un skaidru izpratni par savām tiesībām un pienākumiem attiecībā uz preču atgriešanu, kā arī par to, kā šis process tiek veikts, nodrošinot lielāku pārredzamību un klientu apmierinātību.
7. Nepārvaramā vara
7.1. Mūsu prioritāte ir nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus un ievērot mūsu saistības pret klientiem. Tomēr, ir situācijas, kas ir ārpus mūsu kontroles un var ietekmēt mūsu spēju izpildīt šīs saistības. Šādās ārkārtas situācijās, piemēram, streiki, valdības rīkojumi, karadarbība, nacionālā mēroga ārkārtas stāvokļi, terorisma draudi vai akti, vides vai klimata anomālijas, kā arī problēmas, kas saistītas ar trešo personu piegādātājiem, interneta savienojumu vai tehnoloģiju darbību, mēs nevaram būt atbildīgi par iespējamām kavēšanās vai izpildes neveikšanas situācijām.
7.2. Šādos gadījumos mēs apņemamies darīt visu iespējamo, lai pēc ātrākā atrisinātu radušās problēmas un atjaunotu normālu pakalpojumu sniegšanu. Mēs centīsimies informēt mūsu klientus par jebkādām kavēšanās vai izmaiņām pakalpojumu sniegšanā, kā arī sniegt atjauninātu informāciju par situācijas attīstību un paredzamo risinājumu.
Pēdējās izmaiņas* noteikumos veiktas: 2024. gada 21. maijs
* papildināts noteikumu punkts 3.4